Friday, November 29, 2013

ESET Antivirus 2014

ESET အေၾကာင္းကိုေတာ့ လူတိုင္သိၾကမွာပါေနာ္... ESET Antivirus 2014 အတြက္
အသစ္ထြက္ရွိလာပါျပီ ခ်စ္မိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ အဆင္ေျပစြာျဖင့္သံုးလို႔ရေအာင္
ၾကိဳးစားျပီး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္အားေပးေနၾကျဖစ္တဲ့
မိတ္ေဆြမ်ား ကိုလည္းအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္သည္.. ဤဆိုဒ္ကို
ေရးေနျခင္းသည္.. ဘာအက်ိဳးအျမတ္တစ္ခုမွ လိုလားသည္မဟုတ္ဘဲ ဝါသနာအရ
ေရးျဖစ္ရျခင္းနွင့္မိမိကိုယ္တိုင္ပင္လွ်င္ နည္းပညာမ်ား လိုလားေသာအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္
ဖတ္မိေသာ ဆိုဒ္မ်ားမွလည္း ကူးယူေဖာ္ျပသလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ လည္းၾကိဳးစားေလ့လာ
ေရးျဖစ္ေနပါသည္...
         လာေရာက္လည္ပတ္ေနက်မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ အြန္လွိဳင္းမိတ္ေဆြမ်ား
ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ
                                      DOWNLOAD


0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More