Sunday, November 17, 2013

ျမန္မာစာလံုးေပါင္းသတ္ပံုက်မ္း

လာျပီေနာ္ ျမန္မာစာလံုးေပါင္းသတ္ပံုက်မ္းတဲ့.. ဒီစာအုပ္ကိုေတာ့ အခုအခ်ိန္ထီကၽြန္ေတာ္ေလ့လာတုန္းပါ
ျမန္မာႏိုင္ငံသားျဖစ္ျပီးေတာ့ ျမန္မာစာလံုးေပါင္းသတ္ပံုကို မွန္းမွန္းမေရးတတ္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အား
နည္းခ်က္ပါ တစ္ခါတေလ Gtalk chat ေပၚကကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ကၽြန္ေတာ္ကိုေလွာင္ၾကတယ္.. ဟီ..
စာလံုးေပါင္းမမွန္လို႔ေပါ့ဗ်ာ... ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အတူ စာလံုးေပါင္းမွန္မွန္ မေရးတတ္တဲ့မိတ္ေဆြမ်ား ဆြဲထားမယ္
ၾကည့္ထားၾကမယ္ဗ်ာ....

                                              DOWNLOAD
                                                 VIEW

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More