Sunday, December 1, 2013

2008 ခုဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ စာအုပ္

ဒီေန႔ အခ်ိန္ရတယ္ဗ်ာ တစ္ေန႔ကုန္ကို အားေနတယ္ ဒီေတာ့ မိတ္ေဆြမ်ားကိုႏိုင္ငံေရး
ေလာကထဲကို ပို႔ေပးမယ္ဗ်ာ..... ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ဖြဲ႕စည္းပံု ဥပေဒကိုျပင္ရမယ္တဲ့
ဒီေတာ့ ဘယ္ဟာကို ျပင္လို႔ ဘယ္ဟာကို ပယ္ဖ်က္မယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္းခဲ့ဘူးဗ်ာ
ဒါနဲ႔ ဘဲကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔ အြန္လွိဳင္းမွာ ထိုင္ျပီး ျမန္မာ ႏိုင္ငံ ဥပေဒကို ေလ့လာၾကည့္မိတယ္
 2008 ခုဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ၾကည့္ျဖစ္တယ္.. ဟီ.. ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွနားမလည္းေသးဘူးဗ်ာ..
 2008 ခုဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ စာအုပ္ကို တစ္ေနကုန္ၾကည့္ျဖစ္တယ္ဗ်ာ...
ဒါနဲ႔ဘဲ အြန္လွိဳင္းက မိတ္ေဆြမ်ားကို သတိရလို႔ မဖတ္ျဖစ္ေသးဘူး ဘာမွနားမလည္ဘူးဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္
လို႔မိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ ျပန္တင္ျဖစ္တယ္ဆိုပါစို႔ဗ်ာ.. ကဲသူငယ္ခ်င္းတို႔ ဖတ္ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆို
ေအာက္မွာပါေနာ္....
                                         DOWNLOAD

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More