Wednesday, November 24, 2010

၅+၅ ၏ရလဒ္


      တစ္ေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္ သခ်ၤာ ဘာသာ ကိုသင္ျပပါသည္
     အေပါင္း ကိန္းမ်ားကိုသင္ျပရာ အၿပီးတြင္ ထံုးစံအတိုင္္
    ေမးခြန္းထုပ္ပါသည္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေမးစမ္း စမ္စုဖိုး
    ဝါသနာပါ ပါသည္ သခ်ၤာဘာသာရပ္၌ အကၽြမ္းက်င္ ဆံုး
    တပည္ျဖစ္သူ ေမာင္ျဖိဳး ကိုေမးလိုက္ပါသည္ “ေမာင္ျဖိဳး ေျဖစမ္း
   ၆ နဲ႔ ၄ ေပါင္း ပါလဲ ”ဟုေမးလိုက္ရာ ေမာင္းျဖိဳးသည္ သူလက္
  ေခ်ာင္းေတြကိုေရတြက္ၿပီးေျဖပါသည္ “၁၀ ပါဆရာ”
  ကၽြန္ေတာ္ထပ္ေမးပါသည္“ ၇ နဲ႔ ၃ ေပါင္းရင္ေကာ”
  စိုးစိုးကလို လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ ေရတြက္ေပါင္းၿပီးေျဖပါသည္
  “၁၀ ရပါသည္ဆရာ ” ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း ေမာင္ၿဖိဳးရဲ႕ အျပဳအမွဳေတြ
  ကို မၾကိဳက္ စိတ္လည္းတို လာပါသည္ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ေမးလိုက္ပါ
  သည္ “ မင္းလက္ေတြကို ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲ ထည္႕ထားလိုက္စမ္း”
  ေမာင္ၿဖိဳးထည္႕ထားလိုက္ပါသည္ “ ၅ နဲ႔ ၅ ေပါင္းရင္ဘာလဲ ”
  ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ေမာင္ျပိဳးေျဖလိုက္ပါသည္“၁၁ ပါဆရာ” တဲ
   သူေဘာင္းဘီအိတ္ထဲ ကလက္ေခ်ာင္းေလးေတြ ကို ေရတြက္ရာ
   လက္ေခ်ာင္းကေလးပါ ပါသြားပံုရသည္..

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More