Wednesday, November 24, 2010

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို ကၽြန္ေတာ္မသတ္ပါဆရာ


ကၽြန္ေတာ္ ဒီရြာက ေက်ာင္းဆရာ ဖိုးတုတ္ပါ တေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းစာသင္ခန္႔
     တြင္ ျမန္မာ သူရဲေကာင္းမ်ားအေၾကာင္းကို သင္ျပရာ ျမန္မာ လြတ္လပ္ေရး ခါင္းေဆာင္ ဗိုလ္
   ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း အေၾကာင္းကိုသင္ျဖစ္ပါသည္ 
        သင္လို႔အျပီမွာ တပည္မ်ားအား ေမးခြန္ ထုတ္ျပင္ပါသည္ ။
  ဒါနဲ႔ဘဲ ညာဏ္ထက္ျမတ္ဆံုး တပည္တစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ စေမးလိုက္ပါသည္
 ဆရာ ဖိုးတုတ္ဆို တစ္ေက်ာင္းလံုးက ေၾကာက္ၾကပါသည္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မ်က္ႏွာ
 ထား ေတပါသည္ ေၾကာက္လည္းေၾကာက္ၾကပါလိမ့္မည္ ကၽြန္ေတာ္ေမးလိုက္ေသာ တပည္မွာလည္း
ေၾကာက္ပံုရသည္ ကၽြန္ေတာ္ေမးလိုက္ပါသည္ “ေဟ့ ေသရွာေျဖစမ္း ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို 
ဘယ္သူ သတ္သလဲ ”ဟုေမးလိုက္ရာ 
     ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔နဲ႔ ေျဖလိုက္သည္မွာ “ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို ကၽြန္ေတာ္မသတ္
ပါဆရာ ” တဲ့ 

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More