Wednesday, November 24, 2010

ဆရာမွား


တစ္ေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္ဆီသို႔ အသက္ ၃၀ ေလာက္ရွိမည္ လူတစ္ေယာက္ေရာက္လာ
ၿပီးသူသားေလးအား ေက်ာင္းလာအပ္သည္ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံထားလိုက္ပါသည္
ေက်ာင္းတက္လ ရာသီ၏ တစ္ဝက္ ေလာက္အခ်ိန္ေရာက္မွသာ ဒီကေလးကိုသ႔ူအေဖ
ေက်ာင္းလာအပ္ေတာ့ ဒီကေလးကတျခားကေလးေတြထက္ စာေနာက္က်ေနေပၿပီ
ဆရာက်င့္ဝတ္ငါးပါးႏွင္အညီ ဒီကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ပညာသင္ေပးရပါမည္
ဆရာတစ္ေယာက္၏ ေစတနာနဲ႔ ဒီကေလး၏ေရွ႕ေရးကိုကၽြန္ေတာ္ၾကည္႔လိုက္ပါသည္
 တျခားကေလးေတြနဲ႔ တန္းတူျဖစ္ေအာင္သင္ေပးခ်င္သည္ အဲဒီေတာ့ကၽြန္ေတာ္
ကသ႔ူကို တစ္ေယာက္တည္းသတ္သတ္ သီ္းျခားသင္ေပးရင္ အတန္းေရွ႕သို႔ေခၚလိုက္ပါသည္
“ေကာင္းေလး မင္းနာမည္ဘယ္လို ေခၚသလဲ ”လို႔ေမးလိုက္ရာ ကေလးက သြပ္လတ္ပါသည္
“ကၽြန္ေတာ္ နာမည္း ေမာင္ဝင္း ပါဆရာ” ဟုေျဖပါသည္ ကၽြန္ေတာ္ဆက္ ေျပာပါသည္
“မင္းကေက်ာင္းေနာက္က်ေနၿပီ မင္းကို ဆရာပညာ သင္ေပးရလိမ့္မည္ ဆရာဆိုသလို
မင္းလိုက္ ဆိုေနာ္” ဟုေျပာေလရာ “ဟုတ္ကဲ့ ပါဆရာ” ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က “ေကာင္းေလး 
ကၾကီး ဆိုစမ္း” လို႔ သင္လိုက္ရာ ေကာင္းေလးက “ေကာင္းေလး ကၾကီးဆိုစမ္း”လို႔ဆိုလိုက္ပါသည္
ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္က သင္ေပးပါသည္ “ေကာင္းေလး ခေခြး ဆိုစမ္း ” ေကာင္းေလးက 
“ေကာင္းေလး ခေခြး ဆိုစမ္း” လို႔ဆိုလိုက္ျပန္သည္ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္တို လာၿပီး “မင္းအေဖက
အဲလို သင္ေပးလိုက္သလား ”ေမးလိုက္ရာ ေကာင္းေလးက “မင္းအေဖက အဲလိုသင္ေပးလိုက္သလား”
ျပန္ဆိုလိုက္ပါသည္..။

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More