Tuesday, January 17, 2012

Window7 Start ကိုအျမန္သံုးရေအာင္

     ကၽြန္ေတာ္ ဒီနည္းေလးကို မေျပာျပခင္မွာ စကားအနည္းငယ္ ေျပာလိုက္ပါမယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔
Window7 သံုးေနသူမ်ားမ်ားလည္း ၾကံဳဖူးၾကပါလိမ့္မည္ ဒီနည္းေလးကိုလည္း သိျပီးသားသူေတြ
ရွိသလို မသိေသးတဲ့သူေတြလည္းရွိေနမွာပါ ကၽြန္ေတာ္ ရယ္ရြယ္လိုက္တာကလည္း မသိေသးတဲ့
သူေတြအတြက္သာျဖစ္ေစခ်င္ပါတယ္ တစ္ေနကလည္း ကၽြန္ေတာ္ဆီကို mail နဲ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္
ေျပာခဲ့ပါေသးတယ္ Window7 Start နည္းေနတယ္အကိုတဲ့ အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Post ေလးနဲ႔ေျပာျပ
လိုက္ပါတယ္ ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ စလုပ္ရမွာက Windows KEY ႏွင့္ R KEY ကိုတြဲျပီးႏွိပ္လိုက္ပါ တက္လာတဲ့RUN BOX မွာ msconfig လို႔ေရးထည့္ျပီး Enter ေခါက္လိုက္ပါ  ေအာက္ပါပံုလို႔  BOX တစ္ခုတက္လာပါလိမ့္မယ္

   startup Tab ကိုေရြးလိုက္ပါ ေအာက္ပါ BOX တစ္ခုထက္ျပီးတက္လာမွာျဖစ္ပါတယ္

 အခုေပၚလာတဲ့ BOX မွာ Application Pro-gram မ်ားကိုေတြရပါလိမ့္မယ္  ၄င္း Application Pro-gram မ်ားရဲ႕ဘယ္ဘက္ အစြန္က BOX အေသးေလးထဲက မွတ္ေလးကို အကုန္ျဖဳတ္လိုက္ပါ  Antivirus တစ္ခုကို
ေတာ့ ထားခဲ့လိုက္ပါဗ်ာ အားလံုးျပီးသြားရင္ Apply လုပ္လိုက္ပါ OK လုပ္လိုက္ပါ ေနာက္ထက္ BOX တစ္ခု
တက္လာျပီး Restart ခ်ခိုင္းပါလိမ့္မယ္  Restart ေပးလိုက္ပါ အားလံုးအဆင္ေျပသြားပါလိမ့္မယ္            

0 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More