Wednesday, August 22, 2012

Gtalk Chat မွာ Zawgyi-One ေရးမရျပႆနာ

   ကၽြန္ေတာ္ ဒီအေၾကာင္းကို မေရးမိ စားနည္းနည္းေျပာပါရေစဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္ညီ အကိုမ်ားအတြက္ ဒီေခါင္းစီးကို ျပန္ရွယ္လိုက္တာပါ
ဒီအေၾကာင္းအရာ ဟာအင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ
ရွိေနပါျပီ ဟိုေန႔က ကၽြန္ေတာ္ကို ညီလို ခင္တဲ့ အကိုတစ္ေယာက္က
ကၽြန္ေတာ္ကိုေမးပါတယ္ သူစက္ Gtalk Chat မွာ  Zawgyi-One
ေရးမရလို႔ တဲ့သူနဲ႔ ခင္မင္တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာသံုးသမားတစ္ေယာက္ကို
အကူးညီေတာင္းေတာ့ Window အသစ္လွယ့္ေပးလိုက္ပါတယ္တဲ့
  ကၽြန္ေတာ္အျမင္ေတာ့ မလိုအပ္ဘူးလို႔ျမင္ပါတယ္ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္
ျဖစ္ျပီးျပီဘဲ ဆရာၾကီး လုပ္တာေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်ာ နားလည္ေပး
ေစခ်င္ပါတယ္ ဒါနဲ႔ဘဲ ေနာက္ဒီလို႔ၾကံဳရင္ ေျဖရွင္ရေအာင္ ေရးေပးပါလား
ဆိုလို႔ ဒီ Post ေလးကိုေရးလိုက္ပါတယ္
    ကဲစမယ္ဗ်ာ  Taskbar and Start Menu ေပၚက Internet Explorer
ကိုဖြင္လိုက္ပါ ေအာက္မွာ ပံုနဲ႔ရွင္းမွရမွာမို႔လိုပါ

Tools ကို Click လုပ္ပါ Internet Options ကို Click ပါမယ္
 Internet Options က်လာရင္ Font ကို ထက္ျပီး ကလိပါမယ္
Font BOX က်လာရင္  Zawgyi-One  ေရြးျပီး OK လုပ္လိုက္ပါ
ဒါဆိုရင္ ရပါျပီးဗ်ာ အားလံုးဘဲ အဆင္ေျပပါေစ
  ညီအကို တို႔ဗ်ာ......

1 ထင္ျမင္ခ်က္ေပးရန္:

က်မ ရဲ့ျပႆနာက Gtalk မွာေရးလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူမ်ားေရးထာဖတ္လို႔မရပါဘူး။ က်မေရးၿပီးသားလဲ ပို႔စ္လိုက္ရင္ဖတ္လို႔မရပါဘူး။ ဘယ္လို ေျဖရွင္း ရပါမလဲရွင္။ က်မအရင္ computer အေသးနဲ႔ေတာ့ရပါတယ္။ အခု computer နဲ႔မရတာပါ။ အသစ္က Toshiba satellite window 7 ပါ ျပင္သစ္ လက္ကြက္ကိုလည္း အဂၤလိပ္လို လဲေျပာင္း ထားၿပီး ပါၿပီ။ word နဲ႔လည္းေရးလို႔ဖတ္လို႔ရပါတယ္။ေက်းဇူးတင္ပါတယရွင္္။

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More